14 Mart 2016 Pazartesi

MAVİ KİRAZ DOĞUMGÜNÜ SETİ (Deniz hanım'ın siparişi)



Deniz hanım, ikiz oğullarının doğumgünü için e-posta adresimden ulaşıp, 
Mavi Kiraz temalı bir parti yapmak istediğini 
ve buna uygun keçe ürünleri de benim yapmamı arzu ettiğini yazdığında, 
kapı süsü için bu yukarıda gördüğünüz taslağı hazırlamış ve kendisine göndermiştim. 
Ortada bir mavi kiraz ağacımız olacaktı ve etrafında bir masal alemi...

Kapı süsünün yanısıra, Aden ve Leys için prens taçları, kiraz papyonlar,
Deniz hanım ve eşi için de kiraz broşlar hazırlayacaktım. 

Böyle yeni bir tasarım istendiğinde, ortaya çıkacak yeni sonuç
beni çok heyecanlandırıyor. 
Hemen aşağıda taslağın gerçeğe dönmüş halini görebilirsiniz.

Tüm seti, zamanında hazırlayıp göndermek nasip oldu çok şükür. 
Çok zarif ve güzel kalpli bir hanım olan  Deniz hanım için çalışmak benim 
için bir zevkti. Şahane bir doğumgünü olmasını ve tüm ürünlerini 
uzun yıllar, güzellik ve sıhhatle kullanmalarını diliyorum. 

Hayalinizde Deniz hanım gibi bir fikir veya tema var ve gerçeğe dönüşmesini istiyorsanız,
bana pembecamekan@hotmail.com e-posta adresimden ulaşabilirsiniz. 
Kimbilir belki de bir sonraki yeni tasarım sizin için olur, o heyecanı birlikte paylaşırız.

Selam ve sevgilerimle...

Kübra











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails