3 Şubat 2016 Çarşamba

PASTEL MAVİ BALON DEMETİ KAPI SÜSÜ 21 (Pelin hanım'ın siparişi)



 Pelin hanım, Pastel Mavi Balon Demeti Kapı Süsü siparişi vermişti.
Atlas bebek için bu kapı süsünü keyifle hazırladım ve gönderdim.

Eline ulaştığında yazdığı güzel teşekkür mesajıyla ayrıca mutlu oldum.

Aşağıdaki Tüllü minik balon demeti magnet de kendisine ufak bir hediyemdi. :)

Güzel günlerde kullanılmalarını diliyorum.

Balon Demeti Kapı Süsü, Takı Yastığı ve Şeker Sepeti tasarımlarım,
canlı veya pastel renklerde, belli bir renk ağırlıklı (mavi, su yeşili veya pembe gibi)
balonlarla sipariş verilebilmektedir. Aşağıda yer alan adreslerden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Kübra

Pembe Camekan bilgi ve sipariş mail adresimiz:
pembecamekan@hotmail.com
Facebook Sipariş:






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails