24 Aralık 2015 Perşembe

Bu Haftanın İlk Kargosuyla Yola Çıkan SİPARİŞLER

Merhabalar efendim,
Pembe Camekan'ı ilk açtığımız zamanlarda giden siparişler yazıları yayınlardım ve 
tüm siparişleri tek tek yazardım sayfamıza. Daha sonra tasarım ürünlerin yayınları çoğalmaya başlayınca, keçe, malzeme kalıp siparişlerini sadece instagram ve facebook'ta yayınlar oldum. 

Bu hafta başında yine toplu bir kargomuz vardı. Yukarıdaki fotoğraf paketleme gecesinde, yani
Pazartesi gecesi işe başlamadan hemen önce çekildi. Fotoğraflanacak ve paketlenecek 
siparişlerin bir kısmı görülüyor. Üzerlerindeki minik minik kağıtlara isimlerini yazıyorum :)

O gece işimiz sabaha kadar sürdü. Günün ilk ışıklarına kadar fotoğraf çektik, paketledik,
etiketledik. Bu fotoğraflarda görülmeyen bir de 4 set Araba Dikiz Aynası Süsü siparişleri
vardı ki onları da yakında yayınlayacağım inşallah. 

Ürünlerimde kullandığım keçe, malzeme ve kalıplara olan yoğun ilginiz için 
bir kez daha buradan teşekkür ederim.

Bu işe uygun malzemeyi, keçe çalışmalarına gönül vermiş, alışveriş esnasında da nezaketiyle yaklaşan hanımlar için temin etmekten mutluluk duyuyorum. Elimden geldiğince ve vaktimin elverdiğince keçe çalışmaları konusundaki sorularınızı da cevaplamaya çalışıyorum. 

Soruların ve cevapların bir kısmını sayfadaki SIKÇA SORULAN SORULAR kısmına da 
ekledim, keyfinizce bakabilirsiniz.

Selam ve sevgilerimle, keyifli çalışmalar diliyorum. 

Kübra


Keçe, malzeme, kalıp ve diğer siparişler için ulaşabileceğiniz e-posta adresi:

pembecamekan@hotmail.com




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails