10 Kasım 2015 Salı

PASTEL MAVİ BALON DEMETİ KAPI SÜSÜ 17 (AYKUT OZAN)


Daha önce Pelin hanım için Pastel Pembe Balon Demeti kapı süsü (ÖZGÜ) hazırlamıştım.

Pelin hanım, bana tekrar ulaşarak bir arkadaşına aynı süsten hediye etmek istediğini söyledi.
Böylece AYKUT OZAN Pastel Mavi Balon Demeti Kapı Süsü 'nü
mavi ağırlıklı pastel tonlarında balonlarla hazırladım, gönderdim.

Güzel günlerde, keyifle kullanılmasını diliyorum.

Balon Demeti Kapı Süsü, Takı Yastığı ve Şeker Sepeti tasarımlarım, 
canlı veya pastel renklerde,belli bir renk ağırlıklı (mavi, su yeşili veya pembe gibi) 
balonlarla sipariş verilebilmektedir. Aşağıda yer alan adreslerden bana ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Kübra

Pembe Camekan bilgi ve sipariş mail adresimiz:
pembecamekan@hotmail.com
Facebook Sipariş:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails