1 Nisan 2015 Çarşamba

KIRMIZI YAZILI LOHUSA TACI VE BEBEK BANDI



Bir önceki yazımda yayınladığım Pastel Pembe Balon Demeti Kapı Süsü'nün sahibi
Ayşe hanım'ın kırmızı tonlarında yazılı lohusa tacı ve bebek bandını da zevkle hazırladım.
Güzel günlerde, keyifle kullanılmalarını diliyorum.

Bu arada instagramda keçe/malzeme/kalıp siparişlerinin çıkış fotoğraflarını gören hanımlardan
bana mailler ve mesajlar geliyor, Kübra hanım tasarım sipariş kabul ediyor musunuz diye,
buradan cevap vermiş olayım. Evet, elbette kapı süsü, lohusa tacı ve aklınıza gelebilecek
her türlü keçe ürün için sipariş kabul ediyorum. Aynı zamanda kendisi ürün çalışmak
isteyen hanımlar için de gereken malzemeleri temin ediyorum.

Aşağıda yer alan mail adresi ve facebook hesabımdan bana ulaşabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Kübra

Pembe Camekan bilgi ve sipariş mail adresimiz:
pembecamekan@hotmail.com
Facebook Sipariş:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails