31 Ocak 2013 Perşembe

Cupcakeler (Buzdolabı Süsü, Magnet, Kırlent, Broş, Toka, Taç)



Cupcake tasarımlarımızdan magnet, iğnedenlik, toka, broş, taç 
veya daha büyük boyutlarda kırlent, köşe yastığı olarak sipariş verebilirsiniz. 

Siparişleriniz için: pembecamekan@hotmail.com 

veya


Not: Ptt, Yurtiçi ve Aras Kargo'yla ürünlerinizi gönderebiliriz. Paypal ile ödeme kabul ediyoruz.




Fıstıklı Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl



İncili Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl


Güllü Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl


Kremalı Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl


Pamuk Şekeri Cupcake (Pembe Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl


Pastel Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl


Pamuk Şekeri Cupcake (Beyaz Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl


Pembe Kremalı Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl
 


Çikolatalı Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl


Çilekli Cupcake (Magnet)

Ölçüler: 6 cm x 8 cm 

(Tanıtım Amaçlı) Fiyat: 5 tl

6 yorum:

  1. Biz yapamaz mıyız peki bunu ?

    YanıtlaSil
  2. bayıldım cupcakeslerinize,ellerinize sağlık yenilesi duruyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadına bakmak ister misiniz? :) Teşekkürler güzel yorumunuz için.

      Sil
  3. magneti neyle yapıştırdınız

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Related Posts with Thumbnails